Terugbetalingsbeleid

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel hebt om een retour aan te vragen.

Retourvoorwaarden
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving, ongedragen of ongebruikt zijn, met de labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of aankoopbewijs nodig.

Retourproces

Om een retour te starten, ga je naar onze contactpagina en vertel je ons het exacte probleem, zodat we het retour- en terugbetalingsproces kunnen in gang zetten.

Let op: De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over een retour. We helpen je graag verder!

 

Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen evalueren en het oplossen.

Als je beschadigde producten ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op en stuur ons een video, zodat we het probleem voor je kunnen oplossen.

Ruilen
De snelste manier om te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren, en zodra de retour is geaccepteerd, maak je een aparte aankoop voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
We zullen je informeren zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling goedgekeurd is of niet. Als goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijboekt.

Bedankt.